19592
Book
In basket
Wstęp 1. Przedmiot zarządzania strategicznego 1.1. Swoistość zarządzania strategicznego 1.2. Postawa systemowa 1.3. Sprawność działalności 1.4. Przedsiębiorstwo w strukturze społeczno-gospodarczej 1.5. Otoczenie i przedsiębiorstwo 1.6. Sytuacja strategiczna 1.7. Pozycja strategiczna 2. Podstawy zarządzania strategicznego 2.1. Wprowadzenie do zagadnienia 2.2. Geneza koncepcji i praktyki zarządzania strategicznego 2.3. Kontrowersje wokół interpretacji zarządzania strategicznego 2.4. Istota zarządzania strategicznego 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa 3.1. Aspekty metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa 3.2. Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa 3.3. Konkurenci 3.4. Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa 3.5. Zdolność do konkurowania 4. Formułowanie strategii 4.1. Istota projekcji strategicznej 4.2. Cele strategiczne przedsiębiorstwa 4.3. Formułowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strategiczną (wielkie strategie rozwoju) 4.4. Formułowanie strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa 4.5. Formułowanie strategii konkurowania 4.6. Formułowanie strategii funkcjonalnych 4.7. Inkrementalny proces strategiczny 5. Implementacja strategii 5.1. Istota i zadania implementacji 5.2. Operacjonalizacja celów i alokacja zasobów 5.3. Organizacja 5.4. Budżety 5.5. System zarządzania wspierający implementację 5.6. Kultura organizacji a implementacja strategii 5.7. System motywacji 5.8. Strategiczne przywództwo 5.9. Kontrola strategiczna i ciągłość zarządzania strategicznego 6. Kontrola strategiczna 6.1. Istota i funkcje kontroli strategicznej 6.2. Źródła i sposoby pozyskiwania informacji na potrzeby kontroli strategicznej 6.3. Metody i techniki kontroli strategicznej 6.4. System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego Literatura Skorowidz
Notes:
General note
Na s. red. błędny ISBN Bibliogr. s. 447-450. Indeks
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again